Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ucha | użytkownik

imię i nazwiskoKatarzyna adresRzeszów zarejestrowany09.01.2008 @21:46:28 ostatnio na stronie24.04.2017 @12:23:13

Nie jestem profesjonalistką...
po prostu robie zdjęcia kiedy spotkam coś ciekawego,
kiedy jestem świadkiem niesamowitej scenerii,
kiedy wpadnie mi do głowy ciekawy pomysł,
no i nie jest powiedziane, że jakościowo mi to wyjdzie
a umieszczam je tutaj, ponieważ miło jak ktoś to oceni i udzieli przydatnych uwag

"...Więc łapię chwile ulotne jak ulotka
Ulotne chwile łapię jak fotka
Dbam, by chwile ulotne jak notka
Nie uleciały jak ulotna plotka
W niepamięć
Każdy gest i każde zdanie
Obrazy przed oczami
Zawieszone jak na ścianie
Te w ramie
To jedno co na pewno zostanie
Reszta przeminie jak znoszone ubranie
Dwadzieścia lat minęło jak jeden dzień..."

/fotografuję, bo chciałbym zobaczyć świat sfotografowany - Garry Winograd/

...no ale nie tylko fotografuję

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty86 komentarze3670 posty na forum1

komputer / sprzęt
FUJIFILM FinePix s9600

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~lysypac    12.07.2009 @22:41:08
zaden problem
_______
it's just me against the world!
~lilitum    12.07.2009 @21:29:24
yes
_______
porca miseria veramente!
~Cozzie    06.07.2009 @16:58:13
Spójrz, te kociaki są fajne ale ile takich kociaków widziałaś na DA? Setki. Sama tematyka jest mało poruszająca bo to tylko koty, w normalnym kadrze.

A zdjęcie, oceniając je subiektywnie to tło się zlewa, ściana z pościelą. Ostatecznie może to i dobrze bo pościel + koty, mnie nie leży. Widać też na ścianie znaczną kompresję. To lipa. Artefakty nikomu się nie podobają.

Swoją drogą Fuji s9600 potrafi robić zajebiste zdjęcia. Wiem bo sam mam.
_______
. pl
~RAPHI    02.07.2009 @22:12:48
Dzięki za ocenki i wstaw niedługo coś nowego
~dziubq    02.07.2009 @22:00:39
mersiza kilka godzin będę tam ponownie
~goniatoja165    17.06.2009 @23:39:56
To przepraszam,ale nie zauważyłam
zwracam honor
_______
Zapraszam do mnie
~OliiCrystail    17.06.2009 @23:36:41
(...)
Dobre zdjęcia ,na miarę profesjonalisty(odnośnie twojego opisu).
~peresto    14.06.2009 @10:43:30
dziękuję i pozdrawiam
_______
żył sobie śledź, slepy śledź który lubił myśleć
~milvaa    09.06.2009 @18:35:14
dzieki za ocene i pozdrawiam
_______
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie.
A skurwysyny będą zawsze
~kwiatsniegu    01.06.2009 @22:26:06
no właśnie oglądając, co wyszło z tych zdjęć, też od razu zwróciłam uwagę na te skórki. dopiero oglądając:/
ale to taki spontan był:P
~MalCha    01.06.2009 @20:29:38
dzięki wielkie
~nittros    31.05.2009 @15:40:55
dzięki
~dziuran    30.05.2009 @20:46:13
dziękuje bardzo very
~dziubq    27.05.2009 @23:56:50
thx
~potrzebuje    25.05.2009 @13:49:35
dzięki.
~bepositive    20.05.2009 @22:31:34
albo madagaskaru2 ;p
pozdrawiam
~justMe39    19.05.2009 @21:06:14
~raczek88    19.05.2009 @10:35:12
Dzięki za wskazówki!
~karinaS    18.05.2009 @22:53:36
dużo później dodany napis. dzięki.
_______
trochę za dużo gadam.
~dziubq    18.05.2009 @19:44:12
dzięki
~bluemk    17.05.2009 @13:25:58
jest tam cale mnostwo szczegolow, plus duza ilosc cieni, odcieni pomaranczu powoduje to ze niewiem na czym sie kompletnie skupic, poprostu nie widze tam nic, jest przeswietlone i niedoswietlone jednoczesnie
jeszcze kawalek czyjejs glowy, to zdjecie wedlug mnie jest kompletnie przemyslane
~rafkruk    16.05.2009 @23:51:52
Dziękuje
_______
kto niema odwagi do marzeń,nigdy nie będzie miał siły do walki...
~owca1990    16.05.2009 @21:09:24
dzieki
~Hurin    14.05.2009 @10:51:39
dziękuje bardzo za ocenę, miło jak jakaś krajanka zajrzy pozdrawiam
~blinkone    14.05.2009 @09:19:25
Ja rowniez dziekuje w swoim i i kolegi imieniu, zapraszamy czesciej w odwiedziny

Pozdrawiam!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 21 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt